Hvordan kommer jeg i gang?
Billedslider
  • 82b53b06-ed50-4c42-b507-4624d584dcfd
Bliv en del af holdet

Her på hjemmesiden kan du booke en gratis prøvetime. Når du skriver til os kontakter vi dig så vi sammen kan aftale et tidspunkt for hvornår det passer dig at komme fordi og besøge os.

Har du efter dit første eller andet besøg hos os lyst til at melde dig ind, vil vi tilsende dig en velkomstmail med en invitation til Holdsport. Når du har tilmeldt dig Holdsport kan du, både fra smartphone og computer, booke dig på vores CrossHold. 

Du kan også vælge at melde dig ind i Cross Nord med det samme. Klik på “tilmelding” og vælg CrossHold i højre øverste hjørne - så kan du oprette dig på Holdsport og komme igang med træningen.

Hvad træner man i?

Du skal have noget træningstøj på som du føler dig godt tilpas i og som du kan bevæge dig i. Du skal være forberedt på at du kommer til at svede en del, så overvej at tage en ekstra trøje med – særligt på de varme sommerdage. 

Du skal have sko på når du træner. Man kan købe decideret Cross sko, men hvis du bare sørger for at have flade træningssko på, behøver du ikke at investere i Cross sko som det først. Undgå gerne løbesko. De tykke og bløde såler er ikke så velegnede til de løft og øvelser vi laver i Cross.

Hvor meget skal jeg træne?

Hos os kan du træne lige så meget du vil! Det er dog meget individuelt hvilket niveau man er på når man starter med at træne Cross. For de fleste vil øvelserne være helt nye og derfor vil du forventeligt opleve, at være en smule øm i muskler og led efter de første workouts. 

Det er helt naturligt og en del af kroppens tilvænning til denne træningsform.  Vi anbefaler derfor at du starter ud med at træne 2, maks. 3 gange om ugen indtil du har vænnet dig til træningen.

Du rykker dig ved at sætte mål!

Vi lever alle sammen et travlt liv med mange vigtige gøremål. Selvom din sundhed burde være noget af det letteste at prioritere, er virkeligheden langtfra så simpel. Derfor, sørg for at planlæg din træning og prioriter den. Du kan bruge Holdsport app’en til at se hvornår der er hold samt få et overblik over hvilke hold du er tilmeldt. Desuden kan du se hvem der allerede har tilmeldt sig de enkelte hold.

Når du har trænet lidt tid kan det være meget motiverende at opsætte nogle mål for din træning. Måske ønsker du at bruge din træning til at tabe dig, blive stærkere eller bare få en bedre velvære i kroppen. Uanset din motivation kan det være en fordel for dig at sætte konkrete mål for din træning. Du kan altid tale med en af trænerne om din målsætning hvis du ønsker yderligere sparring og støtte.

GRATIS PRØVETIME

Har du lyst til at prøve at træne med os og se om Cross Nord er noget for dig?
Så ring til Head Coach Niklas Frøkjær på telefon 6063 2412, eller skriv til os herunder: